Eindfeest Jeugd 2017

Donderdag, 28 september 2017

Vrijdag 15 september hadden wij het grote eindfeest van het jeugdvisseizoen 2017. Waar we normaal voor de A en B-jeugd een apart feest houden hebben we deze keer besloten om de vier A-jeugd vissers mee te nemen met de rest aangezien het maar een klein clubje was dit jaar.

Om 5 uur kwamen we bij elkaar om eerst onze honger te stillen bij snackbar “de blauwe reiger” waar het al gauw gezellig werd en de jeugd elkaar kon bijpraten over van alles en nog wat. Het leek erop dat ze elkaar gemist hadden. Nadat de buiken vol zaten gingen we met de auto richting Happy Days om daar een uurtje te bowlen onder het genot van een drankje. Na afloop hebben we de langverwachte prijsuitreiking gedaan, wat voor de top bij de B-jeugd de laatste wedstrijden al werd besproken. Bij de A-jeugd hadden we dit jaar maar vier deelnemers en de wedstrijdleiding had dus maar besloten om ook een beker voor de 4e plaats te moeten doen. Nadat we een heel gezellige prijsuitreiking hadden met weer wat te drinken reden we terug naar de snackbar voor een afsluitend ijsje en een tasje met wat leuks en lekkers. Ook werd hier onverwacht nog een prijs uitgereikt voor de beste bowler van de avond en dat bleek Morris Konijn te zijn.

Wat was het dit jaar weer een genot om met deze jongeren aan de waterkant te mogen doorbrengen, het was avond na avond een leuke hechte groep en dat merkte we vrijdag ook weer. Ik hoop iedereen weer te zien het volgende seizoen en neem vooral vriendjes en vriendinnetjes mee.

Alle begeleiders en rijdende ouders bij deze ook bedankt. Zonder hen was dit niet gelukt.

Einduitslag A-jeugd         punten
1.Sem Koster                  11 pt.
2.Stijn Stroomer              12 pt.
3.Marit Ligthart                15 pt.
4.Sem Roorda                 23 pt.
Kanjer Koning: Sem Koster met een Brasem van 52.4 cm

Einduitslag B- Jeugd          aantal
1.Morris Konijn                    90
2.Sharon Vlaar                    89
3.Jochem Postma               87
4.Cas Gillebaard                 84
5.Tomas Smit                      66
6.Max v.d. Laan                  60
7.Niels Kok                         52
8.Wout Kramer                   49
9.Rico Bloem                      42
10.Marvin Atsma                40
11.Luca Spittel                   21
Kanjer Koning: Jochem Postma met een Brasem van 53.5 cm.

Om dit alles te kunnen doen gaan we weer kienen in café de eerste aanleg. Deze avonden staan vol van gezelligheid en een biljart vol prijzen. Dus houdt de rotonde in de gaten en kom de jeugd sponsoren, dan kunnen we er volgend jaar weer zo’n mooi seizoen van maken. De eerste avond staat gepland op 17 november om 20:00 uur. Niet leden die ons een warm hart toedragen zijn natuurlijk ook zeer welkom.

Voor meer info bezoek de website: www.klokkeweel.mijnhengelsportvereniging.nl  Of Facebook: HSV Klokkeweel Hoogkarspel.

Namens Klokkeweel, René Wijsman