Over ons

Wij zijn een hengelsportvereniging met rond de 900 leden waarvan 50 jeugdleden. We zijn een actieve vereniging en organiseren jeugdactiviteiten, wedstrijden, vislessen op basisscholen in Hoogkarspel en omstreken, visuitjes voor verzorgingstehuizen, familievisdag, en nog veel meer.

We beschermen en verbeteren de visstand en werken (mee) aan actief waterbeheer. Sportvissen is op voetbal na de grootste sportbond en in Nederland vissen zo’n 1,2 miljoen mensen.

Hengelsportvereniging Klokkeweel is een vereniging voor iedereen die het leuk vindt om de hengelsport te beoefenen: jong en oud, ervaren en onervaren, ook mensen met een beperking zijn welkom.

Ons hoofddoel is om onze passie voor vissen en de natuur op een dusdanige wijze over te dragen, dat iederen bewust omgaat met het welzijn van de vissen en hun leefomgeving.

Hengelsportvereniging "HSV Klokkeweel" is aangesloten bij: