Wedstrijd informatie

HSV Klokkeweel organiseert de volgende competities:

Senioren

- Senioren Witvis - op de zondagochtend vanaf maart tot en met september ongeveer 12 wedstrijden
- Senioren Baars  - op de zondagochtend van januari tot en met maart en van september tot en met december ongeveer 12 wedstrijden
.

Meer informatie over kosten, tijden en contactpersonen kunt u vinden onder de reglementen van de betreffende compettitie.

Jeugd

HSV Klokkeweel heeft een enthousiaste jeugdafdeling die veel activiteiten organiseert voor de jeugd.
Zo hebben we vislessen voor beginners, visclinics voor gevorderden, uitstapjes naar buurtverenigingen, deelname aan selectie wedstrijden, een feestavond of uitstapje en een jeugd baars competitie, snoekdag en karper vissen.

We organiseren de volgende competities:
- Jeugd Witvis  - op de vrijdagavond van 18.30 tot 20.30 vanaf eind april tot aan de zomervakantie. We verzamelen op de locatie die van te voren via Whatsapp wordt doorgegeven en vissen in de omgeving van Hoogkarspel met alle kinderen samen. Er is een avond een koppelwedstrijd en een avond ouder-kind vissen.
- Jeugd baars - na de zomervakantie op vrijdagavond van 18.30 totdat het donker is (rond 20 uur) in en rond Hoogkarspel.
- Baars competitie: wij stimuleren deelname aan de jeugdcompetitie van de Baarsvisser van het jaar en organiseren ook zelf een wedstrijd die daar onderdeel van uitmaakt. Meer informatie vindt u op de baarsvisser van het jaar website.

Contactpersoon voor de jeugd is Martin, bereikbaar via visclubhoogkarspel@quicknet.nl en op 06- 14189245

De datums waarop we vissen zijn in het menu te vinden onder de Agenda.