Reglementen Jeugd Competitie

REGLEMENTEN JEUGD COMPETITIE
Voor de competitie jeugd witvis wordt in 1 groep gevist:.

Gezelligheid en plezier in het vissen voorop.

Voor deelname aan de jeugdcompetitie is lidmaatschap via een vispas van Klokkeweel een voorwaarde.
Verder verwachten wij dat de deelnemers zich aan de volgende punten houden:

1.Zorg altijd dat je materiaal schoon en in orde is (tip: maak meteen na het vissen je lokvoer emmertje schoon met slootwater, dan komt er geen schimmel in!)
2.Pas na het signaal van de wedstrijdleider voeren en vissen.
3.Gekleurde maden, kunstaas en gekleurd voer mag je niet gebruiken.
4.Voor het bepalen van het eind klassement worden de twee slechtste wedstrijden afgetrokken.
5.Vis alleen op de toegewezen stek en bewaar je vis in een ruime emmer of een fijnmazig net.
6.Onthaak de vis voorzichtig, lukt dit niet, vraag dan om hulp aan de wedstrijdleider of begeleider.

Puntentelling jeugd

•Iedere vis is 1 punt
•Grote vissen worden gemeten voor de prijs voor de grootste vis (kanjerkoning/koningin)
•De winnaar van de competitie is degene met het meeste aantal vissen, na aftrek van de twee wedstrijden met het minste resultaat