Wedstrijd informatie

HSV Klokkeweel organiseert de volgende competities:

Senioren

- Senioren Witvis - op de zondagochtend vanaf maart tot en met augustus ongeveer 12 wedstrijden
- Senioren Baars  - op de zondagochtend vanaf juni tot en met november ongeveer 12 wedstrijden
- Streetfishing - op de zondagochtend 4 losse wedstrijden op roofvis op een toegewezen parcours.

Meer informatie over kosten, tijden en contactpersonen kunt u vinden onder de reglementen van de betreffende compettitie.

Jeugd

HSV Klokkeweel heeft een enthousiaste jeugdafdeling die veel activiteiten organiseert voor de jeugd.
Zo hebben we vislessen voor beginners, visclinics voor gevorderden, uitstapjes naar buurtverenigingen, deelname aan selectie wedstrijden, een feestavond of uitstapje.

We organiseren de volgende competities:
- Jeugd Witvis  - op de vrijdagavond van 18.30 tot 20.30 vanaf eind april tot aan de zomervakantie. We verzamelen op het Raadhuisplein en vissen in twee groepen: de beginners/minder fanatieke groep en de gevorderden/fanatieke groep. De eerste groep vertrekt op de fiets naar een plek in of dicht bij Hoogkarspel. De gevorderden vertrekken meestal met auto's naar mooie visstekken in de omgeving van Hoogkarspel.
- Streetfishing - dit is samen met de senioren. Jeugd is van harte welkom, mits zij zelfstandig kunnen vissen.
- Baars competitie: wij stimuleren deelname aan de jeugdcompetitie van de Baarsvisser van het jaar en organiseren ook zelf een wedstrijd die daar onderdeel van uitmaakt. Meer informatie vindt u op de baarsvisser van het jaar website.

Contactpersoon voor de jeugd is Rene Wijsman Tel: 06-54290451 of email: wijsmannetjes@kpnmail.nl

De datums waarop we vissen zijn in het menu te vinden onder Wedstrijden/agenda.