Klokkeweel is een Vismeester rijker!

Zaterdag, 3 juni 2023

Op 2 juni is ons bestuurslid Kees-Jan geslaagd voor de opleiding tot Vismeester!

We zijn als vereniging heel trots: met Kees-Jan erbij hebben we nu bij Klokkeweel 2 vismeesters en een visjufdie op de basisschool les kunnen geven. Kees-Jan zijn examen was bij groep 8 van juf Dorien op de Meester Spigtschool in Hoogkarspel waar hij onder toezicht van een examinator van Sportvisserij Nederland met succes slaagde. Doel van de vislessen is om kinderen op de basisschool kennis te laten maken met de hengelsport en ze te leren hoe ze verantwoordelijk met de vissen om kunnen gaan. Er verscheen ook een leuk artikel hierover in het Noordhollands Dagblad van zaterdag 3 juni. Veel dank aan alle vrijwilligers die kwamen helpen bij de visles en natuurlijk aan Kees-Jan en de meester Spigtschool!