Paul wint 1e baarswedstrijd

Zondag, 22 oktober 2023

De eerste baars 'wedstrijd' van de senioren werd gevist met 6 heren en 3 dames in Wervershoof.

Om 7:30 verzamelden we op het Raadhuisplein in Hoogkarspel, waarna we vertrokken naar Wervershoof om daar 5 stekken van 20 minuten te vissen op baars. Leuk dat er drie nieuwe deelnemers waren ten opzichte van andere jaren: Said, Robert en Kristel.
Paul had de stekken uitgezocht en dat had hij goed gedaan: op alle stekken werd baars gevangen.
Aan het einde van de ochtend had iedereen baars gevangen en deden we nog een extra stek voor de lol, maar toen was de uitslag al bekend...Paul werd met glans eerste dankzij een gouden stek waarop hij heel veel baars wist te vangen en ook nog grote die dubbel tellen. Martin een mooie tweede plaats met ook 4 grote baarzen.
De nieuwe deelnemers wisten zich goed staande te houden, terwijl zij voor het eerst gingen 'baars peuteren'. Voor iedereen was er een prijsje.
De uitslag:

Deelnemer
 Aantal punten
 1 Paul 105
 2 Martin 70
 3 Rene 40
 4 Kees-Jan 30
 5 Said 25
 6 Robert 15
 7 Kristel 5
 8 Jeana 5
 9 Marieke 5

De volgende wedstrijd is op 5 november. Nieuwe deelnemers zijn van harte welkom. Deelname is gratis. Meld je aan bij Marieke (06-38234333) of email: klokkeweel@ziggo.nl.