Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Vrijdag, 12 januari 2024

Uitnodiging voor alle leden van HSV Klokkeweel.

Uitnodiging jaarvergadering

Ieder jaar legt het bestuur van HSV Klokkeweel verantwoording af over het afgelopen jaar in de jaarvergadering. Hierbij nodigen wij alle vispashouders van HSV Klokkeweel en hun partners/ouders uit voor onze jaarvergadering op:

23 februari 2024
In De Schoof,
Kerkelaantje 1 te Wervershoof
Aanvang 20.00 uur.

Deze vergadering is in Wervershoof omdat leden van Oefen Geduld sinds 2024 toe zijn getreden als lid van HSV Klokkeweel.

Agenda:

1. Opening
  2. Notulen jaarvergadering 18 februari 2023
  3. Jaarverslag secretaris
  4. Financieel jaarverslag
  5. Verslag kascontrole commissie
  6. Verkiezing nieuw lid kascontrolecommissie.
  7. Bestuursverkiezing.
    • Aftredend en herkiesbaar: Jeana Wijsman
    • Bestuurskandidaten kunnen zich melden bij het bestuur tot voor aanvang van de vergadering.
  8. Bestuursbeleid.
  9. Bestuursvoorstellen.
  10. Prijsuitreiking senioren competities 2023
  11. Wedstrijdschema 2024
  12. Rondvraag.
  13. Sluiting.
De koffie en thee staat voor u klaar vanaf 19:45 en na afloop is er de mogelijkheid om samen een drankje te drinken.

We zien u graag op 23 februari!